Thursday, March 22, 2012

Siapa bertuah??

Bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillah botol muncung 3 saya dh terima semalam....Hureyyy!!Sangat2 teruja dan berterima kasih kepada kawan blogger yang baru dikenali Kak Mimi...Semoga persahabatan ini dirahmati dan kita boleh saling berkongsi2 cerita dan idea.So sape2 nk jenguk blog kak mimi boleh klik kt my cooking blog list saya dan cari Aku dan Kehidupanku k. Okla nk juga tayang botol muncung 3 ni kt sini...rasanya org lain dh advance ada benda ni...tapi takpe la just nk share kt sini camana rupanya yek..sila2 leh tengok kt bawah ni yek.



so...adala pesanan penaja dr abg.."bila nk buat ni?"...hehehe dia pun tak sabo nk tgk hasilnya camana..yg pasti akan buat juga...okla tu cerita pasal botol..ni nak cerita mereka2 yg bertuah plak..siapa ye tu..seperti yg dijanjikan di awal blog ni saya dh berjanji untuk memberikan hadiah kepada mereka yg menjadi followers saya yg ke-? tukan.

so saya telah buat cabutan bertuah dan ini dia pemenangnya...so kepada pemenang nntikan hadiahnya k.saya dh buat dua cabutan dan followers yg ke 3 dan ke 5 adalah mereka yg sangat bertuah....ni adalah hasil cabutan anak ke2 saya Iman Alisya..dia yg cabut ok. Tahniah2 sekalung tahniah buat followers saya yg ke-3 kak wan dan followers saya yg ke-5 iaitu Chik Mimi...harap u alls baca entry ni k.saya akan emel pada anda nnti.Kepada followers yg tak kena tu jgn risau k...maybe next time kena u all plak sape tahu kan...saya tetap nk kwn dgn awak.hehehehe.

sesi cabutan bertuah oleh iman merangkap assistant ibu...

gembira hati tu dapat cabut 2 kali...
ye itu dia mari kita lihat siapa yg kena...

taraaa....

tahniah dan terima kasih kerana follow blog saya k...saya akan buat lagi akan datang  so jemput2 kawan2 baru ke blog baru saya...Sudi2kan lah bertandang ke sini. Terima kasih dan selamat berkenalan...

ini dia hadiahnya yg akan saya poskan esok brooch mutiara sabah.tunggu k...

akhir kata "selamat menjamu selera"

Dapur Merah Ibu

7 comments:

Chik Mimi said...

Alhamdulillah thanks Dhilla ,sungguh ku tak sangka :)

dapurmerahibu said...

kak,tuah ayam nmpk kt kaki tuah manusia siapa yg tahu.ye tak...tahniah kak.

Shiqa Nawar said...

ala... iman x cabut nama aunty keee.hehe

Shiqa Nawar said...

ala... iman x cabut nama aunty keee.hehe

dapurmerahibu said...

aunty kena blk sini...iman ckp.hehehe.dgr tu niq..dorg bising ko dh lama tak jmpe dorg.ayorkkk...abis la ko niq.

Shiqa Nawar said...

alahai...hehe bulan 4 ni aku ada balik, kalau sempat aku dtg sana lah. *kalau sempat lh ea.hehe akak jgn gtau dorang dulu. nnt dorang tunggu2 plak. :) akak, hari2 aku ngadap blog akak tgok kek2 akak yg comel2 ni.. kalau dekat memang aku makan sekali.hehe

dapurmerahibu said...

Klau sempat singgah ye niq..niq,bukan takat mkn kita projek baking lg la sesama.